Wędkarska sesja jesienno - zimowa


Dzisiejszy wpis zacznę od cytatu: "Otaczajcie się ludźmi oddanymi pasji i róbcie w życiu to co kochacie!".

Tak spuentował dzisiejsze wyjście na zdjęcia Dawid z blogu www.zwedkowani.pl

Dzisiaj kolejny raz miałem okazję współpracować z Dawidem i wykonać mu kilka kadrów sprawdzając przy okazji możliwości mojego nowego obiektywu Nikkor 85 mm 1.8 D. Jak na pierwsze zdjęcia to jestem z niego bardzo zadowolony.

Warunki oświetleniowe nie były za dobre. Pochmurne niebo i opady mżawki nam nie ułatwiały pracy, ale dzięki temu szybko przeszliśmy do działania. Efekty naszej pracy możecie obejrzeć na poniższych zdjęciach. 

Już nie mogę się doczekać do sprawdzenia nowego obiektywu w lepszych warunkach oświetleniowych. 














Komentarze

  1. Łukaszu, zdjęcia świetne. Obiektyw spisał się na 5+
    Podziwiam pasję Dawida ale jestem bardzo szczęśliwa, że mój Mąż nie ucieka do syren i rybek.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też podziwiam jego pasję, że chce mu się wstawać w środku nocy i w okresie jesienno-zimowym marznąć :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)

Zachód słońca nad jeziorem Ukiel w Olsztynie