1 rocznica Bloga - podsumowanie


Nawet nie wiem kiedy, ale minął już rok od założenia tego bloga. W sumie zorientowałem się trzy dni po czasie, ale na podsumowania nigdy nie jest za późno :)

W ciągu tego roku napisałem 36 postów dzieląc się z Wami moimi zdjęciami i przemyśleniami na temat fotografii, którą uprawiam :)
Udało mi się zatrzymać na dłużej 16 obserwatorów - za co dziękuję, choć wiem, że nie jest to jakiś duży wynik...
Mojego bloga w tym czasie wyświetlono 6 454 razy co jest fajnym rezultatem. 

Za wszystkie komentarze i udostępnienia bloga serdecznie dziękuję i liczę na to, że moje zdjęcia i posty udostępniane w przyszłości dalej będą cieszyły się uznaniem. 

Tak, tak... bloga nie zamierzam zamykać i dalej będę go kontynuował.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zachęcam do obserwowania bloga tych, którzy tego jeszcze nie robią :)

Łukasz Knop

---
www.lukaszknop.eu
www.instagram.com/lukaszknop.eu
www.facebook.com/okiemobiektywu.lk

Komentarze

  1. Gratuluję wytrwałości i zachęcam do kontynuacji, sam kiedyś w ten sposób zaczynałem, a teraz żałuje nieco, że tak późno zacząłem prowadzić bloga, dziś... jest to zapis mojego życia poniekąd, uważam że to super sprawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziejuje bardzo 😁 mam nadzieje, że wytrwałości starczy mi na długo 😊 pozdrawiam

      Usuń
  2. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe i inspirujące wpisy tak trzymać

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)