Zachód słońca w nieco innym wydaniu - Warmia


     Dzisiaj przedstawiam Wam kilka zdjęć z zachodu słońca w nieco innym wydaniu. Początkowo miałem w planach wybrać się nad jezioro Wulpińskie i jadąc na miejsce, zobaczyłem po drodze konie na łące. Gdy dojechałem nad jezioro i nie znalazłem ciekawej miejscówki, postanowiłem wrócić w miejsce, w którym widziałem konie.
     Ostatnio mam jakiś problem z celnością autofocusa w moim aparacie.... nie wiem, czy to moja wina (poruszone zdjęcia), czy może coś mi się zepsuło. Będę to obserwował. Zdjęcie pierwsze to HDR. Dzięki temu zabiegowi dzisiejszy wypad uznaję za w miarę udany. Dodam, że wszystkie zdjęcia wykonywałem dzisiaj bez użycia statywu :)

Parametry zdjęcia:

ISO: 500
f/4
czas: 1/2000 s.
Trzy fotografie o odchyleniu ekspozycji +-3 EV.

Jak Wam w odbiorze taki zachód słońca?

Zapraszam do dzielenia się opiniami w komentarzach.






Komentarze

  1. Piękne ujęcia. Robią wrażenie obrazów malarskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 👍🙂 jednak wybór koni zamiast jeziora był trafiony 🙂 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Trafiłeś na piękną,bardzo nastrojową, sielską scenerię i bardzo fajnie udało Ci się ją wykorzystać. :) Wieczór z aparatem w takich okolicznościach przyrody to moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) pierwszy raz trafiłem na taką scenerię 🙂 ale zdjecia z końmi zawsze mi się podobały i chciałem mieć swoje 🙂 w końcu się udało, trochę przypadku ale jestem zadowolony 🙂 pozdrawiam, Łukasz

      Usuń
  3. Łukaszu, od twoich zdjęć nie można oderwać oczu. Prawdziwy artyzm i nieziemskie piękno.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 🙂 cieszę się, że moje zdjęcia są tak odbierane 🙂🙂👍 pozdrawiam serdecznie 🙂

      Usuń
  4. Wonderful photos.
    Fantastic blog.
    Regards from Lisbon
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your kind words :) For your visit and comment :) Regards, Łukasz

      Usuń
  5. extra to wyglada dobra robota ! :) kolory naturalne widać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)