I miejsce w konkursie fotograficznym Warmińskie Klimaty 2018

  

Chciałbym się pochwalić, że w jubileuszowej X edycji konkursu fotograficznego pn. "Warmińskie Klimaty 2018" zorganizowanego przez Gminny Ośrodek Kultury w Stawigudzie w prestiżowej (dla naszej lokalnej, fotograficznej społeczności) kategorii NATURA zająłem ex aequo 1 miejsce.

Jak się później okazało decyzja jury była jednogłośna, a w jego składzie znaleźli się fotografowie z wieloletnim doświadczeniem, sukcesami międzynarodowymi i ogólnopolskimi. Tym bardziej było to dla mnie bardzo duże wyróżnienie i zaszczyt, że moje fotografie zostały dostrzeżone. Na konkurs wpłynęło 175 prac, więc konkurencja była spora.

Zdjęcie, które zajęło 1 miejsce można zobaczyć w lepszej rozdzielczości tutaj.

Oprócz nagrodzonego zdjęcia kilka moich fotografii zostało wyróżnionych udziałem w wystawie pokonkursowej.

Oczywiście, to nie jest jedyny ani pierwszy konkurs fotograficzny, w którym brałem udział. Piszę tutaj o nim dlatego, że jest to dla mnie jeden z bardziej prestiżowych. Listę konkursów fotograficznych (często małych i amatorskich), w których zostałem nagrodzony lub wyróżniony możecie znaleźć na mojej stronie www.lukaszknop.eu 

Ps. Jestem przykładem na to, że nawet fotografowie amatorzy, którzy nie dysponują super pełnoklatkowym sprzętem, mają szansę na sukces w konkursach fotograficznych, w których udział biorą profesjonaliści. Dlatego zachęcam Was do brania udziału w konkursach fotograficznych :)







Komentarze

  1. Łukaszu!
    Przesyłam moje najserdeczniejsze gratulacje!
    Zawsze wiedziałam, że znajdujesz się w gronie najlepszych fotografów!!!!
    Ślę moc pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje, to naprawdę duże wyróżnienie. A zdjęcie rzeczywiście robi wrażenie. Potwierdzam warto brać udział w konkursach. Nie chwaląc się też coś tam wygrywałam. Moje zdjęcia były na kilku pokonkursowych wystawach. To wielka frajda. A jestem amatorem w starszym wieku. I nie mam okazji bywać w wielu miejscach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aleksandro :) Tobie również gratuluję sukcesów ! Pozdrawiam serdecznie, Łukasz

      Usuń
  3. Gratuluję serdecznie, naprawdę świetne prace, szczególnie ta z pierwsze miejsca - nic dziwnego, bo zasłużyła na wygraną :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Sara 😉 miło Cię gościć na moim blogu 😏😏 pozdrawiam

      Usuń
  4. Gratuluję sukcesu:)
    To dla Ciebie na pewno ogromna motywacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zgadza się, każdy sukces w konkursie fotograficznym, nawet wyróżnienie oraz miłe słowo o moich zdjęciach to dla mnie ogromna motywacja do działania w tym kierunku :) Pozdrawiam, Łukasz

      Usuń
  5. BRAVO!!!! GRATULACJE. Powodzenia w kolejnych konkursach. Masz talent.
    ps. z ciekawości zapytam - jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Aktualnie używam Nikona D7100 :)

      Usuń
    2. Rozumiem, czasem myślę nad zmianą firmy. Obecnie mam OLYMPUS PEN E-PL7.

      Usuń
  6. Gratulacje! Oby więcej takich sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)

Zachód słońca nad jeziorem Ukiel w Olsztynie