Deszczowy krajobraz - Dorotowo

 

        Witajcie !

        Ostatnio celowo wybrałem się na zdjęcia podczas ulewnego deszczu. Sprawdzałem prognozę pogody i były tam informacje o burach i rozpogodzeniach w czasie zachodu słońca. Pomyślałem, że mogą być świetne warunki do fotografowania.

Na miejscu spędziłem dwie godziny, burza przeszła bokiem i to same grzmoty, bez błysków. A deszcz padał praktycznie do zmierzchu.

Wziąłem parasol i poszedłem wycisnąć kilka kadrów z warunków jakie były. W sumie mam niewiele zdjęć z tego wyjazdu, ale całkiem fajne kadry wyszły.

 Do następnego !

Łukasz 




Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czarno-białe zdjęcia mają retro charakter.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezioro na tle zachmurzonego nieba ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarno-biały efekt na zdjęciach nadaje oryginalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam determinację i kreatywne podejście do fotografii, nawet w trudnych warunkach pogodowych. Zdjęcia zrobione w deszczu często mają niepowtarzalny klimat i głębię, którą trudno uchwycić w innych okolicznościach. Czekam na więcej Twoich prac!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia z Dorotowa, łączące deszczowy krajobraz jeziora z czarno-białym efektem, zyskały uznanie za ich retro charakter i unikalną atmosferę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)

Zachód słońca nad jeziorem Ukiel w Olsztynie