Night photography - nocne fotografie Olsztyna



       Witajcie po krótkiej przerwie :)
    
       Tym razem wybrałem się z aparatem na nocne zdjęcia w moim mieście Olsztynie. Padał deszcz i liczyłem na ciekawe odbicia. Niestety nie było na mojej drodze zbyt wielu kałuż, które mógłbym wykorzystać. Jednak były to moje pierwsze takie zdjęcia, więc ostateczny wynik jest dla mnie zadowalający :)
Zdjęcia wykonywałem z ręki, przy ISO rzędu od 800 do 1600. W zależności od oświetlenia danego miejsca. Wykorzystywałem obiektyw Nikkor 85 mm ze światłem f/1.8












Komentarze

  1. Miasto nocą, a szczególnie z mokrą nawierzchnią zwykle mieni się kolorami świateł. Tutaj doskonale to zostało ujęte.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oświetlone miasto nocą wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)