Magiczne Podlasie - Kalinowo, Drozdowo, Niewodowo i rzeka Narew



       W weekend majowy, korzystając z mojej obecności na Podlasiu, postanowiłem wybrać się na pierwszy w tym roku wschód słońca. Okolicy zupełnie nie znałem. Dzień wcześniej wybrałem się więc na zachód słońca w poszukiwaniu ciekawych kadrów, które mógłbym wykorzystać o wschodzie słońca.

Początkowo pojechałem prawą stroną rzeki Narwi, patrząc od strony Łomży, ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów stwierdziłem, że rzeka w tym miejscu jest zbyt nudna, tzn jej bieg był tylko w w prostym korycie, a ponadto niski stan wody nie wyglądał atrakcyjnie. Postanowiłem się przemieścić na drugą stronę rzeki i udałem się w kierunku miejscowości Drozdowo. Z daleka już widziałem ciekawe krajobrazy. Na polach stały samotne, piękne drzewa, a rzeka zakręcała w różnych kierunkach. Znalazłem również przypadkowo piękne miejsce, gdzie pejzaż wyglądał jak malowany - pierwsze zdjęcie postu  (zrobione o wschodzie słońca) :)

Poniżej kilka kadrów znalezionych przeze mnie z zachodu oraz wschodu słońca na magicznym Podlasiu :)





















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)