Warmia w kolorach zmierzchu.


       Tym razem wybierając się w plener na zdjęcia miałem zamiar zrobić zdjęcia o zmierzchu. Niebo cały dzień było zachmurzone i prognozy pogody wskazywały rozpogodzenia dopiero po zachodzie słońca. I tak było, prognozy się sprawdziły. Chwilę po zachodzie słońca niebo ukazało piękne kolory. 

       Miejsce, do którego się udałem, wypatrzyłem z samochodu jakiś czas temu. Na szczęście tym razem również udało mi się trafić i byłem gotowy do fotografowania. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony z efektów i klimatu jaki udało mi się uchwycić na zdjęciach. 

Jak w odbiorze?



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)