Święto niepodległości w Olsztynie 2018


W tym roku nie miałem okazji fotografowania obchodów dnia niepodległości w Olsztynie. Wybrałem się wieczorem z aparatem po Olsztynie i ustrzeliłem kilka zdjęć z motywem niepodległościowym.

Oczywiście konieczny był statyw. Swoją drogą zabawne jest to, jak człowiek ze statywem i aparatem budzi ciekawość innych osób. Jeśli ktoś przechodził i widział, że fotografuję dane miejsce, to najpierw się przyglądał a potem wyciągał komórkę z kieszeni i też robił zdjęcie tego miejsca :). 

Ustawiłem następujące parametry:
ISO: 100
f/4
czas 0,8 s.




Poniżej wrzucam też kilka zdjęć z zeszłych lat. 





Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do dyskusji o święcie niepodległości :) Co działo się u Was? Braliście udział w obchodach?

Komentarze

  1. Niestety ale w tym roku nie jechałam do miasta. Za to ułożyłam puzzle z kolażem naszej ojczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy sposób na świętowanie dnia niepodległości jest dobry 😏😏 pozdrawiam

      Usuń
  2. Mini relacja ale za to bardzo treściwa w formie przekazu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, że miasto tak się zaangażowało, super fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Olsztyn, byłam tam raz i było to tak dawno, że nic nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) W takim razie, jak tylko będziesz miała okazję, to zapraszam do Olsztyna :)

      Usuń
  5. Jakie piękne zdjęcia! Już trochę minęło od święta Niepodległości i szczerze mówiąc nie pamiętam co robiłam w tym dniu.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renato :) Faktycznie czas leci bardzo szybko :) Dlatego warto zatrzymywać chwile w kadrach :) Pozdrawiam, Łukasz

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia i ciekawa inicjatywa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zdjęcia wyszły pięknie, bardzo mi się podobają. Ja na żadnych obchodach nie byłam, spędziłam święto w domu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Łukaszu!
    Jak zawsze doskonałe zdjęcia. Jesteś prawdziwym artystą.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej... Bardzo mi miło 😏 dziękuję bardzo i pozdrawiam ☺️☺️

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia! :) Z dumą je oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)