Relaks w mieście - wędkowanie w Olsztynie

 

 Ostatnio kolega poprosił mnie o zrobienie kilku zdjęć podczas wędkowania. Zdziwiłem się i zapytałem do czego mu te zdjęcia... okazało się, że kolega nosi się z zamiarem założenia bloga o tematyce wędkarskiej. Jako blogger nie mogłem mu odmówić i prezentuję Wam kilka zdjęć z malowniczego jeziora Ukiel w Olsztynie.

Światło było dobre, zbliżał się zachód słońca starałem się ustawić krótki czas, aby uniknąć poruszonego zdjęcia. Parametry powyższego zdjęcia były następujące:

ISO: 250
f/3,5
Odchylenie ekspozycji -0,3 EV
czas 1/5000 s.

Jak Wam się podobają takie zdjęcia? Cały czas raczkuję w fotografii ludzi :) Zapraszam do komentowania.

Ps. Blog kolegi już działa ---->  https://zwedkowani.pl/








Komentarze

  1. Całkiem ciekawe ujęcia. Szczególnie pierwsze zdjęcie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Cieszę się, że zdjęcia się podobają :) fotografia ludzi to dla mnie jeszcze temat do dużej nauki :)

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest świetne. Światło i kadr na medal. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia są świetne ale pierwsze będzie przykuwać uwagę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😀 przekażę koledze, że zdjęcia się podobają 👍😉

      Usuń
  4. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)