Fotografia HDR


Tym razem przedstawiam Wam, jak mi się wydaje, jedno z lepszych moich zdjęć. Wykonałem je tuż przed zachodem słońca. Fotografia składa się z trzech kadrów z korektą ekspozycji o -1 EV i +1 EV. Aby wyeliminować poruszenia zdjęć przy ręcznych korektach ekspozycji, użyłem do tego funkcji bracketing w moim Nikonie D7100. W ten sposób mocując aparat na statywie mam gwarancje wykonania dokładnie tych samych zdjęć, bez obawy o różnice w kadrach przy składaniu zdjęć. 

Do złożenia trzech zdjęć użyłem programu Photomatix Pro, a finalną fotografię poddałem obróbce w Photoshopie.

Końcowe parametry fotografii przedstawiają się następująco:

Obiektyw: 18-55 mm KIT
ISO: 100
f/5
czas: 1/320 s.

Komentarze

  1. foto maravilhosa!!! adorei!!
    http://unhasdaraquel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muito obrigado :) Eu encorajo você a seguir meu blog :)

      Usuń
  2. Inspirujący blog oraz fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten blog to naprawdę fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zaglądam tutaj aby sie dowiedziec czegoś więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)