Weekend w Londynie :)



 


Tym razem przedstawiam Wam kilka kadrów z Londynu w kolorze selektywnym. Jeśli chodzi o ten rodzaj obróbki zdjęć, to nie każdemu on się podoba. Ja osobiście lubię takie zdjęcia. Można w ciekawy sposób pokazać najciekawsze części kadru i skupić uwagę widza w konkretnym miejscu.

Parametry pierwszego zdjęcia wykonanego z London Eye wyglądają następująco:

ISO: 400
f/6.3
czas: 1/500 s.
Korekta EV:  -0,7
Obiektyw KIT 18-55 mm
Aparat (jeszcze stary) Nikon D3200


Ja w tych zdjęciach pokazałem symbole Londynu. Trzy z nich wydrukowałem na płótnie i wiszą u mnie w przedpokoju :)

A czy Wam podobają się zdjęcia w kolorze selektywnym?



 


Komentarze

  1. Świetni wygląda czerwona budka telefoniczna i autobus na tle szarości budynków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) ten sposób obróbki pozwala też skupić wzrok widza na tych rzeczach - symbolach Londynu :) Pozdrawiam,
      Łukasz

      Usuń
  2. Genialne zdjęcia, świetny efekt. Bardzo przyciągają uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agnieszko :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Ciekawy efekt, Londyn lubi czerwień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania mojego bloga :)

      Usuń
  4. Londyn to piękne miasto! Na pewno nie odjechałabym z tego miejsca bez takich zdjęć. Kolor selektywny wyszedł całkiem spoko. Dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt. Londyńskie autobusy i budki telefoniczne, żółte taksówki w NY - charakterystyczne obiekty, których główną cechą jest kolor idealnie się nadają do tego typu zdjęć. Tak się zastanawiam co u nas by się nadało :) U nas w sensie... w Polsce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Też się nad tym zastanawiałem i chyba w Polsce nie ma takich charakterystycznych kolorowych obiektów... :) Pozdrawiam, Łukasz

      Usuń
  6. tego właśnie szukałam dla mnie to cos nowego oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)