Jesienne inspiracje


Udało mi się przypadkowo znaleźć to miejsce podczas jesiennego spaceru po lesie miejskim w Olsztynie. Pora praktycznie po zachodzie słońca. Obróbka zdjęcia w Lightroomie.
Parametry były następujące:

ISO: 800
f/8
czas: 1/200 s.

Następnego wróciłem w to miejsce, aby sfotografować je o wschodzie słońca. Niestety było wtedy pochmurne niebo i moje plany legły w gruzach. Była też wtedy mgła, która dodała nieco atrakcyjności fotografowanej scenie.



Z uwagi na niewielką ilość światła użyłem statywu. Parametry zdjęcia:

ISO: 100
f/16
czas: 1/8 s.

Zrobiłem również ten kadr w HDR z korektą ekspozycji +1 EV i -1 EV.


To zdjęcie złożone z programie, o którym wspominałem w poście dotyczącym fotografii HDR.

Czekam na Wasze opinie i komentarze :)

Komentarze

  1. Hej podoba mi się ten blog jest bardzo ciekawy będę wpadał częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz ! :)

Popularne posty z tego bloga

Kaborno o świcie - mglisty wschód słońca :)

Wschód słońca - udany plener :)

Zachód słońca nad jeziorem Ukiel w Olsztynie